Startup BeautyBookers.nl wordt partner van Shell Spaarprogramma

Net begonnen en nu al tussen de grote jongens

Het in de zomer van 2012 opgerichte bedrijf BeautyBookers.nl staat vanaf deze maand tussen o.a. ANWB, Greenwheels en Fleurop als partner van het ShellMiles spaarprogramma. Vanaf nu kunnen gespaarde tankmiles ingewisseld worden voor Gift Cards die op de BeautyBookers website kunnen worden besteed aan schoonheidsbehandelingen in heel Nederland.

Vijf maanden na de start van BeautyBookers, het eerste platform in Nederland waar vrouwen al hun beautybehandelingen online kunnen inplannen, is het team natuurlijk best trots op deze partnership!

Ondernemer Ingrid Sloots (31) licht toe: “Shell benaderde ons nadat ze in vrouwenmaandblad Marie Claire gelezen hadden over ons initiatief. Wij waren net genomineerd voor de Marie Claire Starters Award. Toen ontving ik een mail vanuit de Loyalty Manager van het Shell Miles programma met daarin letterlijk: “Ik geloof in je concept.”. Dat gaf enorm veel vertrouwen in waar we mee bezig waren! Kort daarna zijn we met Shell om tafel gaan zitten en hebben de afspraken voor de samenwerking vastgelegd.”

Het BeautyBookers team verwacht dat deze samenwerking veel nieuwe klanten zal brengen voor de salons die aangesloten zijn op het platform: “De vrouwelijke Shell-klant past heel goed in onze doelgroep van drukbezette vrouwen die door hun drukke baan, sociale leven en kinderen vaak tijd te kort komen, maar die wel graag goed verzorgd voor de dag willen komen.”, aldus Sloots.

Het BeautyBookers concept

Vrouwen kunnen zich op www.BeautyBookers.nl laten inspireren, reviews van andere klanten lezen en 24 uur per dag afspraken maken. Ingrid Sloots is ermee begonnen omdat ze zelf behoefte had aan zo’n platform. “Ik moest mezelf er telkens aan herinneren dat ik een afspraak bij een salon moest maken, maar dan was het alweer 18.00 uur en werd nergens de telefoon meer opgenomen.” Ondernemers kunnen zich gratis bij BeautyBookers aansluiten. Ze worden dan in één klap zichtbaar voor een relevante doelgroep.

Over het BeautyBookers team

BeautyBookers is deze zomer opgericht door Ingrid Sloots (31). Zij werkte zeven jaar als marketingmanager bij een multinational, totdat de drang om zelf te ondernemen te groot werd. Haar business partner is webdesigner en –programmeur Edward Granville (34), die al jaren bedrijven helpt bij hun online activiteiten.

Niet voor publicatie:

Voor vragen naar aanleiding van dit persbericht en voor interviews kunt u contact opnemen met Ingrid Sloots, tel. 06 15 15 13 01 , e-mailadres Ingrid@BeautyBookers.nl

Overige informatie:

Meer informatie over het Shell TankBonusMiles programma: tankbonusmiles.nl

Shell Bonus Miles webshop

Het is fijn om een vrouw te zijn!

Ontdek het idee achter BeautyBookers Ontdek het idee achter BeautyBookers

Eenvoudig de beste salons vinden, vergelijken en op ieder moment boeken. Minder gedoe, meer genieten!
Meld je gratis aan!

Salons in de buurt met online afspraken