Nog nooit was het maken van een afspraak zo makkelijk

De oplossing voor vrouwen die van beauty houden

Inwoners van Rotterdam en omgeving kunnen als eersten in Nederland al hun beauty- en kappersafspraken online inplannen. In deze regio is BeautyBookers van start gegaan, een platform waarbij tientallen kappers, schoonheidssalons, nagelstudio’s, pedicures en massagesalons zijn aangesloten. En daar komen elke week nieuwe salons bij.

Vrouwen kunnen zich op www.BeautyBookers.nl laten inspireren, prijzen vergelijken, reviews van andere klanten lezen en natuurlijk afspraken maken. Dat kan 24 uur per dag. Wil je weten welke salon vandaag nog een gaatje over heeft? BeautyBookers heeft het antwoord!

De prijzen bij BeautyBookers zijn gelijk aan die in de salon zelf. Wie een afspraak maakt of een review schrijft, krijgt een BeautyBookers-punt. Deze punten kunnen worden ingewisseld voor cadeaus, zoals korting of een gratis behandeling.

Ondernemer Ingrid Sloots (31) is met BeautyBookers begonnen omdat ze zelf behoefte had aan zo’n platform. “Ik moest mezelf er telkens aan herinneren dat ik een afspraak bij een salon moest maken, maar dan was het alweer 18.00 uur en werd nergens de telefoon meer opgenomen. Ook vond ik de zoektocht naar de ideale salon vaak een hoop gedoe.”

Ook vrouwenblad Marie Claire is enthousiast. BeautyBookers is één van de drie kanshebbers voor de Marie Claire Starters Award. Een jurylid zegt: “BeautyBookers is zo’n idee waarvan je denkt: ik wou dat het er nu al was.” Een ander jurylid noemt BeautyBookers een oplossing voor veel werkende vrouwen. Lezeressen van Marie Claire wijzen de winnaar aan; op 10 september wordt die bekendgemaakt.

In de Verenigde Staten bestaan al langer platforms waar vrouwen hun beautybehandelingen kunnen plannen; in Nederland nog niet. BeautyBookers begint in de regio Rotterdam en zal daar steeds meer regio’s aan toevoegen. Uiteindelijk wil BeautyBookers het grootste beautyplatform van Europa worden.

Over ons

BeautyBookers is deze zomer opgericht door Ingrid Sloots (31). Zij werkte zeven jaar als marketingmanager bij een multinational, totdat de drang om zelf te ondernemen te groot werd. Haar business partner is webdesigner en –programmeur Edward Granville (34), die al jaren bedrijven helpt bij hun online activiteiten.

[einde persbericht]

Niet voor publicatie:

Voor vragen naar aanleiding van dit persbericht en voor interviews kunt u contact opnemen met Ingrid Sloots, tel. 06 15 15 13 01 , e-mailadres Ingrid@BeautyBookers.nl

Het persbericht in pdf  is te downloaden via deze link en het beeldmateriaal behorende bij dit bericht is op te vragen via: pers@beautybookers.nl en te downloaden via deze link.

Overige informatie:

Meer informatie over BeautyBookers: www.BeautyBookers.nl
Video met uitleg over het concept: https://vimeo.com/beautybookers
Informatie over het team: www.BeautyBookers.nl/nl/wie-zijn-wij/
Facebook pagina van BeautyBookers: www.facebook.com/BeautyBookers
Marie Claire Starters Award: www.marieclaire.nl/starters-award

Het is fijn om een vrouw te zijn!

Ontdek het idee achter BeautyBookers Ontdek het idee achter BeautyBookers

Eenvoudig de beste salons vinden, vergelijken en op ieder moment boeken. Minder gedoe, meer genieten!
Meld je gratis aan!

Salons in de buurt met online afspraken